2024. április. 18, Andrea

INTÉZMÉNYEK >> Révfülöpi Napközi Otthonos Óvoda

Óvoda neve:

Révfülöp és Térsége Napközi Otthonos Óvoda. OM:036940

Cím: 8253 Révfülöp Óvoda köz.20.

Tel: 06.87/464-148

Futó Sándorné dajka

Dokumentumok:

Óvodánk bemutatása

Révfülöp Veszprém megyében, a Balaton északi partján helyezkedik el. Községünket a Balaton és a Fülöp -hegy határolja, mely egyben földrajzilag választja el településünket hazánk egyik legszebb tájától, a Káli-medencétől. E már a rómaiak által is lakott terület a Balaton-felvidéki Nemzeti Park egyik ékessége.

Az óvodáskorú gyermekek szükség megoldásként először az iskola egyik termében kaptak helyet, majd az államosított Spigl Villába költözött az óvoda, ahol jelenleg is 50 férőhellyel működik.

Az intézmény első óvónője Czuczor Gergelyné volt, aki 1952-1967-ig vezette az egycsoportos Óvodát. 1974. januártól az Óvoda két csoporttal üzemelt, vezetője 2004. augusztus 31-ig Szabó Sándorné volt.

Ezt követően Vókóné Bognár Ibolya látja el a vezető óvónői feladatokat.

Az intézmény a falu központjában, de mégis csendes, nyugodt, árnyat adó fák alatt található.

Révfülöp és Térsége Napközi Otthonos Óvoda, Óvoda köz 20. sz. alatt, hat község gyermekeinek óvodai nevelését látja el, óvodai intézményfenntartó társulás /Révfülöp, Ábrahámhegy, Balatonrendes, Salföld/ formájában.

Óvodánk helységei barátságosak, csoportszobáink nagyméretűek, a dekoráció saját kezünk munkája, természetes alapanyagokból készültek.

Az intézményhez nagyméretű udvar tartozik, mely füvesített, hárs és juharfával, virágos és zöldségkerttel beültetve elegendő teret biztosít a gyermekek mozgásigényének kielégítéséhez. Mozgásfejlesztő játékok, mászókák, babaház, homokozó, csúszda, kertipadok teszik vonzóvá.

"Pedagógiai Programunkban kiemelt szerepet kapott a környezet megismerésére-védelmére nevelés, anyanyelv-kommunikáció, a mozgás. Arra törekszünk, hogy gyermekeink nyugodt, békés körülmények között szemlélődhessenek és rácsodálkozhassanak az őket körülvevő világ rejtelmeire, és minden érzékükkel megtapasztalhassák azt. Óvodánkban ingergazdag, meghitt környezetben ésszerű szabályok biztosítják a gyermekek számára a kreatív önkifejezés, a szabad játék és tapasztalatokon alapuló megismerő tevékenység feltételeit. A játékot tekintjük a leghatékonyabb eszköznek a gyermek testi, lelki, értelmi fejlődésének elősegítésében.

Biztosítjuk óvodánkban, hogy a jövő nemzedéke szeretetben, biztonságban, a múlt értékeit, hagyományait megtartva, a kor igényeinek ésszerűen megfelelve váljanak önálló, aktív, kreatív, becsületes, egészséges felnőtté.

Gyönyörű Balaton (részlet)

Gyönyörű mifelénk a Balaton partja
Rózsafa lugasok nyílnak a parkban,
Nádirigók, fecskék hangja csivitel a parton,
Én meg homokon hempergek a strandon.
Zöld erdő csalogat föl a Fülöp-hegyre
Onnan nézegetek le a Káli völgyre.
Körül látni föntről balatoni tájon.
Nincs ily szép vidék még egy a világon!

(Nagy Lajos)

• Némethné Turbéki Tünde óvónő
  • Szabóné Szabó Andrea dajka

Az ünnepélyek, megemlékezések rendje

Az intézményben az ünnepélyek, megemlékezések rendje évenként ismétlődő jelleggel, a korábbi hagyományokat ápolva kerül meghatározásra.

Az ünnepélyek, megemlékezések pontos időpontját, a rendezvényekkel kapcsolatos feladatokat és felelősöket a nevelőtestület az éves munkatervében határozza meg.

A hagyományápolással kapcsolatos feladatok

A hagyományápolás az intézmény valamennyi dolgozójának, illetve ellátottjának a feladata.

A hagyományápolással kapcsolatos feladatok célja az intézmény meglévő hírnevének:

- megőrzése, illetve

- növelése.

A hagyományápolás elsősorban a nevelőtestület feladata, mely tagjai közreműködése révén gondoskodik arról, hogy az intézmény hagyományai fennmaradjanak, a meglévő hagyományok ápolásán túl újabb hagyományokat teremtsen, majd gondoskodjon az újonnan teremtett hagyományok ápolásáról, megőrzéséről is.

Az ünnepélyek, megemlékezések rendje

Az ünnepély, megemlékezés neve

Az ünnepély, megemlékezés (irányadó) időpontja

Adventi készülődés, ajándék készítés szülőkkel közösen

November közepe

Idősek karácsonyán részvétel

December közepe

Március 15. Nemzeti ünnep

Március 15.

Az intézmény hagyományápolása körébe tartozó rendezvények

A rendezvény neve

A rendezvénnyel érintettek köre

A rendezvény

(hozzávetőleges)

időpontja

Mikulás

Minden óvodás és dolgozó, szülők

December 06.

Karácsony

Minden gyermek és dolgozó, szülők

December

Gyermekek, óvónők

Május

Választható programok

• A gyermekek név vagy születésnapjának megünneplése, szülő kérése szerint.
  • Színház látogatás évente 3 alkalommal
  • Úszás oktatáson való részvétel 10 alkalommal
  • Ökomenikus Hit-oktatás gyermekek életkorának megfelelően heti egy alkalommal
  • Logopédiai foglalkozás heti egy alkalommal

Képek a Révfülöpi Óvoda életéből (2014-2015)

A megszépült óvodánk... A megszépült óvodánk... Kezdődik a tanév... Nálunk járt a Mikulás... Nálunk járt a Mikulás... Nálunk járt a Mikulás... Nálunk járt a Mikulás... Adventi készülődés... Adventi készülődés... Adventi készülődés... Adventi készülődés... Adventi készülődés... Adventi készülődés... Egy kis szülői segítség... Egy kis szülői segítség... Egy kis szülői segítség... Karácsony az oviban... Karácsony az oviban... Karácsony az oviban... Karácsony az oviban... Tavasz... Tavasz... Tavasz... Tavasz... Itt a farsang... Itt a farsang... Itt a farsang... Itt a farsang... Itt a farsang... Itt a farsang... Itt a farsang... Itt a farsang... Itt a farsang... Itt a farsang... Itt a farsang... Itt a farsang... Március 15. ... Március 15. ... Március 15. ... Március 15. ... A víz világnapja... A víz világnapja... A víz világnapja... A víz világnapja... A víz világnapja... A víz világnapja... A Föld napja... A Föld napja... A Föld napja... A Föld napja... A Föld napja... A Föld napja... A Föld napja... A Föld napja... Sétáltunk... Sétáltunk... Sétáltunk... Húsvét az oviban... Húsvét az oviban... Húsvét az oviban... Húsvét az oviban... Húsvét az oviban... Húsvét az oviban... Húsvét az oviban... Húsvét az oviban... Húsvét az oviban... Húsvét az oviban... Húsvét az oviban... Húsvét az oviban... Húsvét az oviban... Húsvét az oviban... Úszni tanulunk... Úszni tanulunk... Úszni tanulunk... Úszni tanulunk... Úszni tanulunk... Úszni tanulunk... Úszni tanulunk... Úszni tanulunk... Úszni tanulunk... Nálunk járt - Pomázi Zoltán... Nálunk járt - Pomázi Zoltán... Nálunk járt - Pomázi Zoltán... Nálunk járt - Ribizli bohóc... Nálunk járt - Ribizli bohóc... Virágosítunk... Virágosítunk... Virágosítunk... Virágosítunk... Virágosítunk... Virágosítunk... Virágosítunk... Virágosítunk... Virágosítunk... Virágosítunk... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Madarak és fák napja... Madarak és fák napja... Madarak és fák napja... Madarak és fák napja... Madarak és fák napja... Madarak és fák napja... Madarak és fák napja... Madarak és fák napja... Madarak és fák napja... Madarak és fák napja... Madarak és fák napja... Séta a parton... Séta a parton... Séta a parton... Séta a parton... Egy kis fagyizás... Egy kis fagyizás... Egy kis fagyizás... Egy kis fagyizás... Megérett a cseresznye... Megérett a cseresznye... Megérett a cseresznye... Megérett a cseresznye... Megérett a cseresznye... Megérett a cseresznye... Megérett a cseresznye... Megérett a cseresznye... Megérett a cseresznye... Megérett a cseresznye... Megérett a cseresznye... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Májusfa kitáncolás... Májusfa kitáncolás... Májusfa kitáncolás... Májusfa kitáncolás... Májusfa kitáncolás... Májusfa kitáncolás... Májusfa kitáncolás... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Évzáró... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Kirándultunk... Megszépült a mosdónk... Megszépült a mosdónk... Megszépült a mosdónk... Megszépült a mosdónk... Megszépült a mosdónk... Megszépült a mosdónk... Megszépült a mosdónk... Megszépült a mosdónk... Megszépült a mosdónk... Ásványkiállításon voltunk az iskolában... Ásványkiállításon voltunk az iskolában... Ásványkiállításon voltunk az iskolában... Ásványkiállításon voltunk az iskolában... Hittan Gábor bácsival... Hittan Gábor bácsival... Süni csoport a kilátónál... Süni csoport a kilátónál... Katica csoport a Pincekiállításon... Katica csoport a Pincekiállításon... Katica csoport a Pincekiállításon... Katica csoport a Pincekiállításon... Almát szedtünk... Látogatás a Gelencsér Pincészetnél... Látogatás a Gelencsér Pincészetnél... Látogatás a Gelencsér Pincészetnél... Látogatás a Gelencsér Pincészetnél... Látogatás a Gelencsér Pincészetnél... Látogatás a Gelencsér Pincészetnél... Látogatás a Gelencsér Pincészetnél... Látogatás a Gelencsér Pincészetnél... Látogatás a Gelencsér Pincészetnél... Látogatás a Gelencsér Pincészetnél... Tököt faragtunk... Tököt faragtunk... Tököt faragtunk... Tököt faragtunk... Tököt faragtunk... Tököt faragtunk... Tököt faragtunk... Tököt faragtunk... Tököt faragtunk... Tököt faragtunk... Tököt faragtunk... Tököt faragtunk... Tököt faragtunk... A segítő kezek... A segítő kezek... A segítő kezek... A segítő kezek... A segítő kezek... A segítő kezek... A segítő kezek... A segítő kezek... Advent az oviban... Advent az oviban... Advent az oviban... Advent az oviban... Advent az oviban... Advent az oviban... Nálunk is járt a Mikulás... Nálunk is járt a Mikulás... Nálunk is járt a Mikulás... Nálunk is járt a Mikulás... Nálunk is járt a Mikulás... Nálunk is járt a Mikulás... Nálunk is járt a Mikulás... Nálunk is járt a Mikulás... Gyümölcssalátát készített a a Katica csoport... Gyümölcssalátát készített a a Katica csoport... Gyümölcssalátát készített a a Katica csoport... Gyümölcssalátát készített a a Katica csoport... Gyümölcssalátát készített a a Katica csoport... Gyümölcssalátát készített a a Katica csoport... Gyümölcssalátát készített a a Katica csoport... Gyümölcssalátát készített a a Katica csoport... Gyümölcssalátát készített a a Katica csoport... Gyümölcssalátát készített a a Katica csoport... Gyümölcssalátát készített a a Katica csoport... Gyümölcssalátát készített a a Katica csoport... Karácsony 2015... Karácsony 2015... Karácsony 2015... Karácsony 2015... Karácsony 2015... Karácsony 2015... Karácsony 2015... Karácsony 2015... Karácsony 2015... Karácsony 2015... Karácsony 2015... Karácsony 2015... Karácsony 2015... Karácsony 2015...

Képek a Révfülöpi Óvoda életéből (2016)

Egy kis téli emlék... Egy kis téli emlék... Egy kis téli emlék... Egy kis téli emlék... Egy kis téli emlék... Egy kis téli emlék... Egy kis téli emlék... Egy kis téli emlék... Egy kis téli emlék... Egy kis téli emlék... Egy kis téli emlék... Egy kis téli emlék... Egy kis téli emlék... Farsang... Farsang... Farsang... Farsang... Farsang... Farsang... Farsang... Farsang... Közös éneklés Gábor bácsival... Nőnap... Nőnap... Nőnap... Nőnap... Március 15... Március 15... Március 15... Március 15... Március 15... Március 15... Március 15... Úszni tanultunk... Úszni tanultunk... Úszni tanultunk... Úszni tanultunk... Úszni tanultunk... Úszni tanultunk... Úszni tanultunk... Úszni tanultunk... Úszni tanultunk... Húsvét... Húsvét... Húsvét... Húsvét... Húsvét... Húsvét... Húsvét... Húsvét... Húsvét... Húsvét... Húsvét... Húsvét... Húsvét... A Föld világnapja... A Föld világnapja... A Föld világnapja... A Föld világnapja... A Föld világnapja... A Föld világnapja... A Föld világnapja... A Föld világnapja... A Föld világnapja... A Föld világnapja... A Föld világnapja... A Föld világnapja... A Föld világnapja... A Föld világnapja... A Föld világnapja... A Föld világnapja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Anyák napja... Fagyiztunk... Fagyiztunk... Fagyiztunk... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Gyermeknap... Ballagás - évzáró... Ballagás - évzáró... Ballagás - évzáró... Ballagás - évzáró... Ballagás - évzáró... Ballagás - évzáró...

Lap tetejére

KÖNYVTÁR

EGÉSZSÉGÜGY

VÍZ, GÁZ, ÁRAM...

Révfülöp Császtai strand élő webkamera kép

Révfülöp

Révfülöp Nagyközség Önkormányzatának honlapja 2010 .:. www.revfulop.hu .:. InforMan Számítástechnika .: